23 augusti 2009

Höst

Nu är ialla fall sommarlovet slut!. lite tragiskt men samtidigt skönt att komma i rutinerna igen, men sommaren har vart mysig på alla sätt o vis.

Vi har njutit och bara umgåts med familj och vänner. Att avsluta sommaren med besök av vännen Hannele o hennes Robban från Borlänge gjorde ju inte saken sämre. Så kul att träffas det ahr ju hänt lite sen sist..eh 11 år sen.
De var de som kom o grattade oss när Fillen kom.... många andra beklagade sig men det gjorde inte dom=)
Men man bor en bra bit ifrån varandra så man "umgås" med datorns hjälp i dag.
Hannele som har kämpat sig genom en bröstcancer. Pigg som alltid så skönt o se henne back to her old selg again=)

Jag har som vanligt scrappat ett enkelt litet album till Fillen som han får ta med sig till skolan för att berätta om sommaren, känner att lusten infinner sig igen*skönt* ska ta tag i några kort jag har både på beställning och för egen räkning nu när för egen räkning bra att ha några på lut när födelsedagarna kommer.....

Lillebror börjar ny klass i morgon med en elev och två lärare känns bra tänk 5 klass.....
Och Storebror går upp i 9an.....mammas små pluttar...säger det här så han inte hör:P

Hoppas solen vill visa sig på dagen även om nätterna börjar få höst kännsla...måste ju få hänga ut tvätt ett litet tag till....
Snart kommer färgerna de varma härliga o den klara höstluften men det kan vänta liiiite=)

Skriv gärna en rad om du besöker sidan det uppskattas föröker skriva i bloggarna ajg är inne i även om besökfrekvensen ligger lite lågt under sommaren=)
Ha det gott....till nästa gång

4 kommentarer:

  1. Låter som du verkigen njutit av denna sommar :)
    Ja barnen är stora... tänk Emily är 21 år och bor inte hemma utan är sambo och Natalie 16 år och börjar gymnasiet. Jisses :P vi börjar bli gamla... eller Näääääääää...inte vi inte :P
    Kramen till Damen, och ge Elakingen med en stor :P

    SvaraRadera
  2. Ja jag har också lagt 365 på hyllan-tycker inte jag klarar av att titta på allt och få till det med ord-vill känna min frihet...
    Må så gått..Maria

    SvaraRadera
  3. Tack mina goa gamla vänner för kaffe och smarrig bulle. Jättekul att få träffa er alla igen. Ja tänk vad tiden går, men känns ändå som igår när vi väl ses och hörs. Är så glad för det. Kram på er! //Hannele

    SvaraRadera
  4. Båda mina små "pluttar" går på gymnasiet nu. Jag befinner mig i chock. ;)

    SvaraRadera