23 september 2009

En ide jag har....

är detta en god ide???

http://smakrypochandradjur.blogspot.com/

Skulle du kolla en sån sida?

vore kul o se hur många som skulle läsa och se foton på en specifecerad sida om bara djur=)
Du kan väl lämna en komentar så jag får veta...

I den här bloggen kommer antagligen även gjuren hamna eller länka till andra sidan då den är uppdaterad. Kommer att ha etiketter i djur bloggen så man kan kolla larver,fåglar,gräshoppor ja allt så man kan söka om det är något man vill veta mer om eller själv har hittat.
JAG är absolut ingen expert på insekter eller nått annat heller för den delen MEN jag gillar utamaningen att ta reda på VAD jag fotat eller sett.

2 kommentarer:

  1. Helluuu.. osäkert om vi kommer på lördag vi får nog försöka komma förbi en annan dag.. Jag vill verkligen inte riskera att stöta på far. Men säger farmor att han inte ska komma så kan vi säkert komma en stund. har du lust att fråga henne från mig !? krams

    SvaraRadera
  2. Jo men han kan man väl stå ut med , om man måste lixom. Det är ju pappa jag inte vill träffa. Vi får se jag ska prata med Erik ikväll när han kommer hem så kan jag meddela dej då så kan du framföra det till farmor =)

    SvaraRadera