17 september 2009

Hostigt

Har haft en envis förskylning med hosta. Hostan har inte vart så hård den här gången men rösten är på upphällning:/ inte kul o få talförbud igen....
Förra söndagen kom kameran med på liten tur några pippisar fastnade på bild men naturligt vis klantade jag mig o tänkte inte på isot som blev lite för högt för dagens inställningar....jaja skyller på förskylning o snorig skalle:P


Ärlan satt med föräldrar o syskon stilla tillräckligt länge för att fasta på bilden. Snart flyttar sommarens fåglar blev så glad för samma dag som jag såg ärlan syntes även en svala som snirklade runt i luften...sommaren håller sig kvar lite till.
Nej nu ska frysen få sig en avfrostning så jag kan fylla på den i morgondagens storhandling=)
Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt när man klarat av saker som avfrostning av frysen?
    Fått gå igenom allt som är där och få allt ordnat ordentligt igen.
    Jag känner mig i alla fall alltid så nöjd när jag gjort vid sådana projekt!
    Hmm... gör du som jag höst städar? Du vet tömmer ut allt ur alla köksskåp och torkar av och så?
    Upptäckt att vi är några sådana galninga än...haha.
    Idag funderar jag på ge fönsterna en omgång... i alla fall utsidan... är inte längesedan jag putsade dem men sen är det ju så kallt...hihi.
    En sak är säker i alla fall.. strandpromenad blir det idag. Ljuvligt väder.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gör inget att du glömde "vad det nu var", bilderna blev bra ändå
    /Annette

    SvaraRadera