14 januari 2010

Nu blommar det....

Det blommar bland krukväxterna=). Fick en liten mina phalinopsis när jag fyllde den samas nu bland 2 phalinopsis den ena väntar jag på och en oncindium. De verkligen trivs här i huset ahr aldrig haft sån tur med orkideerna som nu. de verkligen lyser upp tillvaron för en=)



Längtar till våren. snart dax att fundera på vilka fröer jag vill ha. Röda solrosor är klart de blommade länge i somras. Tomater o lite nytto växter förstås men massor som blommar, synd bara att den säsongen är så kort.....
Om mig
Jorå det går frammåt men såren läker långsamt omger mig med en doft av alsolsprit.....
längtar till den dagen jag kan ta ett bad..... sova på magen...eller bara få sova en hel natt utan att det sticker kliar eller gör ont för man hamnar fel:/
Ha det gott skriv en rad gör tanten glad=)

1 kommentar:

  1. Ja du kan du tänka dej att det snart är 22 år sen du höll i mig på dopet :P hehe.. Tiden har gått fort.. den här graviditeten har gått sjukt fort må jag säga.. Klart att vi hör av oss så fort det är klart MEN!!! Vi har ett problem.. Nu när jag bytte telefon så har jag inte ditt nummer kvar! ( va ju tvungen att kolal häromdagen att jag hade allan nummer jag behövde.) Skulle du kunna skicka det till mig?? kramis

    SvaraRadera