07 februari 2010

Då var det Söndag kväll igen och en ny vecka ligger för våra fötter...
Skola o tidiga mornar fast det är ju klart jag hamnar ju en stund till under täcket när ungarna kommit iväg. är så trött o främst på morgonen=) Snart sportlov mmmm gillar Lov....

Har gjort lite nytta i dag med saker jag inte orkat eller ens brytt mig om sista tiden..bad rummet fick sig en omgång...plockat tvätt o tvättat.... stykigt o satt i 2 knappar i min favvo skjorta=)
Kommer att soma nöjd .....





Lägger in en bild på Söt loppan.... Kommer inga förkylningar ivägen ska vi föröka ses i veckan... för Gos mys o lite fotografering förstås för nu växer hon ju så det knakar....

Nej mot tv...lite fika innan Filleman ska till sängs...

Ha det gott..... Skriv en rad gör tanten glad....Tack!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du börjar må lite bättre! Jag är ju ständigt trött och är så glad att jag orkade pyssla lite i helgen och idag var vi på middag till mamma med familjen! =)

    SvaraRadera
  2. Skönt att det går åt rätt håll, fina bilder som vanligt. Här packas det för fulla muggar. Hur jobbar gubben nästa vecka då, kanske kommer förbi på en kopp kaffe o ett hejdå innan vi drar

    SvaraRadera