30 maj 2010

Morsdag

Grattis till alla mammor!
i dag firar vi Mor kanske med en blomma,lite tårta o familjemys.



Hade gjort en tavla ...första scrappingen på canvas.
till ett dop, som jag inte närvarade på. för Mamman o pappan gjorde slut dagarna innan:(
I stället för att ställa in dopet och skjuta på det så genomfördes det men men väldigt få från släkten kom.
Ett dop ska vara ett minne hos alla deltagande om glädje fest o mys!
men någon sånt kunde inte infinna sig hos många....
tavlan får pappan ta hand om =)

Hade fint besök i går. O några kort bad pappan mig ta o naturligt vis kameran åker ju då fram.
Lite svårt för hon är inte så stadig i längre stunder men några söta bilder blev det. Får göra om proceduren in i sommar o hoppas på bilder ute i det "braiga" ljuset.....molnen for förbi snabbt utanför fönstret o gjorde dag nästan till natt....

lilla Loppan 4 månader

Nej mot lite nytta och så småningom en kaffe tår hos ♥mor♥ o far=)
ha det gott....

4 kommentarer:

  1. UUUUUUUnderbar Canvas!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. En härlig hälsning från mej till dej...Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken superfin canvas! Och fina foton. Och den söta bebbe-vovven!!! Förstår att ni längtar. Min Laban ligger på en hög av kuddar, jag misstänker att han är som prinsessan på ärten. ;)

    SvaraRadera
  4. De som kom på dopet visade iaf att de brydde sig till skillnad från vissa andra!!! Sjukt dålig stil och jag vill inte att Emy ska ha nått mer med er att göra! Bara för att det inte finns någon kärlek mellan mig och Erik betyder det inte att vi inte älskar emy. Men det är en sak som ni tydligen aldrig kommer att förstå. Min släkt kom och det är den släkten som räknas. Ni finns inte längre!!! INGEN AV ER!! Hoppas att ni alla mår bra utav det för det är ni som har skitit i det blå skåpet inte jag.

    SvaraRadera