15 maj 2010

små så små....

Matte Maria på sin absolut bästa sida=) Du trodde inte du skulle hamna i bloggen va?*hahah


Så äntligen tittade de ut...Allis 2 kull.
Matte Tina messar mig vid 22 tiden att nu hade första kommit..på med kläder, hitta plånbok o kamera o så tjoff i väg..... Allis hälsade mig välkommen o visade stolt upp sin först födda dotter=)
En TIK liten svart o bedårande.....(min min min)
En stund senare tittade dotter 2 ut hon var stor o ljus..... plask så kom 3 o 4 de två var killar....

Hem för att sussa en stund=) o jag har drömt om en svart hund som hängde mig bak i strumpan så det måste väl betyda nått...... Mycket lutar åt den svarta lilla tösen sa dagen innan tänk en mörk liten tjej vore ju kul=)...... Måste vara ödet....

Nu kommer man räkna veckorna.....8 stycken.....Juli..... pirrar nästan i magen länge sen det gjorde det men det fladdrar nästan.....köpa....hundsovplats (vår gamla gubbe sov ju på golvet under sängen).....leta fram matskålarna har små.....borstar.... klosax finns...nytt sött koppel tjej måste väl nästa ha lite bling bling=)......fixa så det blir lite avgränsat på tomten...... hund resebur....liten hund passar en bur/korg kanon bra..... tur man har lite tid på sig:p

ha det gott...det har jag i mina snurriga tankar=)
skriv gärna en rad gör tanten glad=)

4 kommentarer:

  1. Jag lovar att Maria inte trodde att hon skulle hamna i bloggen men fan vad vi skrattade. Som vanligt har du tagit bedårande foton på dom små liven. Tack en än gång för sällskapet i natt. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  2. Grattis till lilla hundmamman..ska det bli smått i ditt hus...det kommer väl fler bilder på dom små liven..ha det..Maria

    SvaraRadera
  3. Så spännande Ann :-), en liten hundvalp. Vi har inte ångrat oss en sekund även om valpen nu blivit stor och stark :-). Lycka Till.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Vilka små sötnosar <3 ^^

    SvaraRadera