14 juni 2010

Sommarlov

I morgon så blir det sommar lov nästan på riktigt=)
.....jorå Storebror går ut 9an!.*jisses var väl i går han började förskoleklassen?!*
(O syrenerna blommar fortafarnde=) sista åren har det vart lite si o så med det ofta ut blommad.... soften av sommar....mmmmm)
Storebror har får ett par dagar extra sommar skola med lite matte traggel innan gymnasiet.....så bra att det finns de får några timmar under nån eller några veckor sen ahr de ialla fall godkänt...och vad gör några extra skoldagar i ett väder som detta??

Det är ju sjukt......ingen värme att snacka om..reng o rusk o i går såg vi blixten o BOOOM värdens smäll.....Åskan går i regel hårt här när vi får den med östersjön runt alla knutar....
Skulle vilja fota blixten....men den är svår fångad:/.....

Nej nu ska det bakas lite tills i morgon o hoppas vi får fin picnic väder=)
o på onsdag är det dax att lägga handpeng på Tova......3½ vecka kvar.....räknar timmarna tills hon är hemma hos oss=)
Ha det gott......

2 kommentarer:

  1. Ljuvligt!
    Och när kommer valpen hem, 3½ vecka? Hur gammal är dne då... ser fram emot massor med bilder på den :D

    SvaraRadera
  2. sv; tack så mycket :))
    mjo jag har funderat på att lägga upp novellen på bloggen ett antal gånger redan.. men får se lite, jag vill ju inte riskera att någon kopierar det jag har skrivit, duvet :p
    men jag kanske kan skicka den till dig annars? aja jag ska lösa det på något sätt, promise! :))

    SvaraRadera