12 oktober 2010

Knähund

Husse har fått en knähund! hans knä när han sitter vid "burken" o min när man hamnar i soffan=).
Hon har kommit på att hårfönen är underbart blåsig=)...o piper medans jag torkar mitt här för att få lite av blåsten på sig själv=).....älskar att bli kammad o borstad...
Annars helt vild*asg* nejdå hon är busig men valp o vet när man ska sköta sig*eh nästan*
För att inte tala om alla underbara löv som flyger ner från träden...o fladdrar i vinden o ALLA ska räknas sniffas o bitas i......
tänderna håller på bytas för fulla mugga....de nere är nog nästan alla bytta nu...hittat en liiiiiiiiiiten tand en kindtand o en hörn...så små så de är svårupptäckta men nu sparade sör att visa hur jäkla små de var.....



OCH så har jag ju pysslat..inte lätt med mina fingrar just nu men dettta + en till lite låda ahr det blivit de är fyllda med det de ska vara (kan ju inte säga vad för det är julklappar o presenter o tänk om överaskningen skulle avslöjas*inte bra* fniss... bara ett sött band som ska på ....
Tjillevippen
skriv en rad gör tanten jätte glad ser ju att räknaren räknar uppåt=)

2 kommentarer:

  1. Åhh gud vad söt knähund :)
    Och du är så duktig och kreativ, blir avundsjuk får jag får inte tummarna loss till något sådant just nu!
    ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hon är som sin mor, vill alltid vara i centrum=))

    SvaraRadera