08 december 2010

lilla vovven.....

Länge sen min lilla puppy hamnade på några vettiga bilder......
sååå då tar man fram kamera,glugg=) o blixt....

sätter strykbrädan på vettig arbets höjd o TROR det bara är att skjuta av några bilder...jo just.....barn o djur!!! ska man inte fota om man vill ha lugn o ro utan stress svettig panna...för de är snabba....

gubben fick vara assistent o hålla blixt...godis!....

kom ju på att visst jag snart e det ju jul! som alla säkert känner till....
komihåg att jag sett en liten luva i en låda..rusade iväg o på hunden som tittar på mig o tänker säkert "hörredudu hämnden kommer vara ljuv".......



pust svett o massa stånk...man kan höra kommandon som SITT. tova ...Fjuttis ...här ...matte .....tjohoooooo .....osv......
Sista bilden väldans nöjd med lilla damen

fick göra om den lite i PSelements för en hand o rörig bakgrund men resultatet blev faktiskt ganska bra.
Tjillevippen=)

4 kommentarer:

  1. Åh va gått att få se den lilla igen..eller har hon blivit nästan stora damen nu..Blicken i första bilden e så härlig..och lik söt och go ser hon ut..ha det..Maria

    SvaraRadera
  2. Tycker du lyckades alldeles ypperligt, vilket litet sötsnöre <3

    Kram Sonja

    SvaraRadera
  3. Den blicken på första bilden känner vi igen.
    Vet du vad Maria sa skulle stå i en pratbubbla ovanför Tova? "Jag kommer att fisa på din kudde när du inte är här" Hämnden är ljuv.
    Kram

    SvaraRadera