08 januari 2011

Ett år äldre

En önskad bukett av Älskad gubbe och söner 2

Hejhopp så var man ett år äldre...ingen större skillnad på nått tror jag.... Oj vad man blev grattad på Fejjan helt underbart roligt det må vara ytligt men ett grattis värmer så gott det konstiga är ju att de man hoppas på ska kunna skicka ett grattis med inte gör det:/ inte ens ett litet SMS kom från det hållet men det är klart all är mitt fel vet inte riktigt vad som är felet men det ligget tydligen på mig:S men fördelen att fylla i årets början är att man kan skita i de som kommer efter...känns lite som öga för öga men orkar inte lägga energi på de som inte förtjänar det....kanske är sorgligt men tyvärr sant... trodde att släktskap var nått viktigt men så fel man kan ha.....

Nåja blev firad ialla fall....av de nära o de på fejjan*fniss* kunde ju inte bjuda alla även om det skulle vara skitkul.....250 vänner*asg* vilket ställe man skulle behöva hyra men vilket party det skulle bli*fniss*
Man fyller liksom på fel årstid...vinter kallt ...man skulle vart född i maj..juni..juli kanske....
ha fester utomhus på en filt på en stor gräsmatta=)....eller en klippa vid havet....går väl nu med säger säkert några javisst i göästerna fryser ihjäl...stora rubriker i tidningen*fniss*......
men fick mina Önskade TULPANER...o en bukett rosor....färska blommor så här års är nått extra ändå.....
Nu ska jag njuta av mina blommor......slappa lite i soffan o bara njuta av dagen (förutom det som då måste göras som...mat.disk.tvätt.plock precis som en vanlig dag*fniss
Tjillevippen
skriv gärna en rad gör tanten super glad=)

2 kommentarer:

  1. Hej hopp!
    Hoppas du fick en underbar dag igår.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en underbar födelsedag!
    Jisses vad du stickar, vikar eller hur du nu gör dina kreationer. Blir kallsvett av bara tanken... jag kan INTE handarbeta, så är det bara !
    ha det gott!
    Kram Maya

    SvaraRadera