26 januari 2011

Hurra dag

Nybliven tonåring!

I morse sov Fillen när han skulle fixas inför dagen...jag började sjunga ♫♪JAmå han leva♪♫ för fyller man 13 måste det ju sjunga.....han tittar upp...ser så där sömndrucket vad- är -det- som -händer* blick o flinar vid Hurra......Mojnar till o mamma fortsätter sjunga o lovar han att när han kommer hem från skolan DÅ ska han får tårta (det bästa Fillen vet) o han säger tåtå-ta=)
han ska få paket oxå...i år blir det musik i paketen näst efter tårta är det musik på rummet som gäller....
Nej Mot tårta fixning måste slänga på en maskin tvätt:/...röja lite alltså en dag precis som vanligt......

tjillevippen

Kommer att avsluta LCHF dieten o gå över på GI mat för även om måttbandet har minskat i cm så klarar jag inte äta ost med smör.Så jag äter alldeles för dåligt med fett..Låter sjuk I know;)......GI är mer min melodi o få ibland kosta på mig en brödbit samtidigt inte äta kolhydrater som är snabba utan tänka sig för......
4 cm på en vecka minskade det runt "där-midjan-ska-vara*och minus på vägen=) går antagligen ner lite långsammare med GI men mer en "diet" för framtiden...som man orkar med

1 kommentar:

  1. Gratta fillen från oss
    och grattis till dina lyckade projekt med vikt o rökning fortsätt så. Har börjat blogga lite igen ifall du vill kika

    //Kenneth

    SvaraRadera