01 februari 2011

Ny månad

Bilden är tagen för exakt 2 år sen!!! ser ni man ser gräsmattan=)....
Förra året var ju med snörik men året innan mild härlig vinter, kom lite snö så där lagom att man inte skulle slå sig halvt fördärvad av is. Nu är en Vinter månad till ända.....2 to go...
men hoppas ju att våren är lite tidigare än så.....

Snön kan få ligga i backar o på gräsmattor till sportlovet har vart sen är våren så välkommen, men nu Längtar jag att få röra lite på mig!!..alltså vill jag inte ha is på några gångbanor o att mina nya gympa dojjor kommer på posten så ska det bli promenader....Hälen har blivit lite bättre men långt kvar o en ny sko som sitter fast på foten så hoppas jag det blir bättre...lätt o ge upp om man får ont....
Längtar efter Foto ljuset med=)....o att småfåglarna kommer tillbaka..det är nått mystiskt de är bara talgoxar ute alla andra arter finns bara inte*suck*.....får väl fortsätta mata tills midsommar=)

men kanske skulle göra lite nytta.....kanske...eller inte

tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar