20 juli 2011

stressad?!

jag hade telefon tid med en farbror Doktor...till 15,45 i dag..... men en dr ringer kl 12,50!?!...
För jag svar på alla prover jag inte fått svar på...eh..han rabblar nått så jäkla fort i luren att han inte slog knut på tungan är fantastiskt........fråga är nu är eftermiddan ledig eller ringer läkare nummero 2??? för klockan kan de ju inte!!...
Han va stressad som en  *** babblade provdagar då inte provtogs o sa att jag inte skulle bry mig om den dag 1 proven togs....
då sa han att han skulle skriva ut provsvaren MEN HALLÅ det har jag velat hela tiden*suck*
OM o när ett utskrift kommer får jag nog be någon om förklaring för står allt på deras fikon språk blir man ju inte smartare av..... det måste ju så vilket värde man ha o vad det SKA vara för man ska fatta är det högt..lågt...lever man eller inte typ;)


o så ska jag ner o ta nya prover på en medikament som jag får ont i musklerna av..är det medikamentet eller nått annat..hallå sökte för ONT I KROPPEN....visst andra fel hittades ju men inte orsak till värken.....


tur man har en läkar tid öga för öga... telefon är bra men hatar den när de på andra sidan pratar för fort.....
får väl skriva en lista!!! på fel man har o känner*fniss* till dess


tjillevippen....blev mer förvirrad av detta samtal än jag vanligen är;)

2 kommentarer:

  1. Kika in på min blogg & kommentera gärna! Ifall jag har tid får du en kommentar tillbax. :)

    www.linneaflystam.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Ja det där med telefontider är ingen hit!
    Öga mot öga är bättre och en kom ihåg lapp på vad man vill veta :P
    Ha en fin dag!
    Kram Maya

    SvaraRadera