26 september 2011

Hjälp...

Maya och några till har flikar under headern...hur fanken får man dit en såån??


1.Enkelt finns gömt nånstans i designen???
2. du gör en remsa o skriver dit länkarna du vill ha klipper o klistrar i html???
3. kan du inte är du så korkad att du inte ska ha nån!!


NU hoppas jag på altenativ 1 ;)


kolla i mayas blogg så ser ni vad jag menar....ligger under headern trädgård....renovering ...mat mm.....


tack !! för jag hoppas ju på lite hjälp;)


trött så nu ska jag krama kudden.....

1 kommentar:

  1. Då tar vi lektion 1.
    Öppna din blogg, nytt inlägg. redigera sidor...döp sidan till avd du vill att den ska heta Och Voliá du har skapat en flik :P
    Du gör likadant igen... och då har du flik 2 osv.
    Sen när det gäller placeringen...öppna design, I navbar har du nu en "gadget" som heter sidor... dra den dit du vill ha den :)
    Klart!
    Tjoa till om jag förklarat för dåligt :)
    Kram

    SvaraRadera