22 september 2011

Naturgodis

I år har vi haft tur...björnbär o en massa vindruvor!!! 


En handfull Naturgodis.... 
o goa är di

och de har mognat...
vet inte hur många klasar det är men har nyss plockat in 1 liter...finns en hög kvar men var rädd att jag skulle slänga i mig allt själv;) neee behöver gubbens räckvidd...min är ju inte som den ska.... men de hänger högt o de hänger långt.....Filleman ska få med sig några till skolan i morgon han kan ju få bjuda på några=))... mot soffan tror jag tar med mig en klase......


ha det gott.....

3 kommentarer:

  1. Mumsigt, men tänk på att vindruvor innehåller mycket fruktsocker, tyvärr. Kramar

    SvaraRadera
  2. Tänkte också skriva det, att vindruvor har bland det högsta fruktsockret, så se men inte röra:-) Var rädd om dig för din familj behöver dig länge! Har du testat LCHF-kost? Om du vill ha tips och veta mer om LCHF, kan vi höras av! Helena L

    SvaraRadera
  3. helena testade lchf i vintras o blev apdålig så det hoppar ajg. vet att jag inte kan äta massa vindruvor för det slår sig på mina njurar de säger nog stopp fortare än sockret är jag rädd....men bara få njuta av ett par är sååå gott=)

    SvaraRadera