12 oktober 2011

stödstrumpor.....

nu e man tant på riktigt för var tvungen att införskaffa stödstrumpor!!! för vad är mer tantigt??;)

Mina fina ben*not* här har den värsta svullnaden i foten lagt sig men syns rätt väl va??

nåja har svällt i fötterna länge men väst var det sista mens gångerna då blev det obehagligt svullna o gör ont som f#n....antagligen en biverkning av en värktablett*suck..... satt o läste i nån tidning och läste om svullna ben/lymfödem.... jisses tänkte jag det är ju mina ben...hm stödstrumpor som behandling...ja varför inte testa ska ju till doktorn här framöver så kan ju köra några dagar innan jag ska till han för det skadar ju inte en svullet ben....
fast det gäller att köpa rätt storlek...köpte ett par i går men de var så små(tajta...hade ju ingen aning man skulle mäta menen innan...nu vet jag......

Snart lite lunch i magen....lite senare på eftermiddagen ska jag ha en fotosession med ett busigt barn=)
tjillevippen...

1 kommentar:

  1. Ja inte kul det där men vad beror det på vatten?

    SvaraRadera