12 november 2011

röntgen svar....

visst ja ...glömde medela att jag fick röntgen svar i går....
och det syntes att det var fel i axeln!!!
jippi inte inbillning alltså=))
fick inte jobba*ehhhh* sa att jobbet är hemma o arbetet torde vara samma oavsett om jag skulle vara sjukskriven eller inte:P .... o jag slipper bråka med FK=)).
NU är det väntan till ortoped som gäller....hoppas bara det går fort men misstänker att det kommer gå 3 månader:/  vårdgarantin är ju inte från det du söker till då fått hjälp o är frisk..nej det är mellan varje instans man hamnar:S...mindre kul när det gör skit ont!!!


tjillevippen


mot arkiv digital som har gratis i helgen!!! är du intresserad av att kolla runt i kyrkböckerna gratis passa på att göra det i helgen!!!


Men ju mer jag lär desto rörigare blir det i mitt huvud....hittat saker jag inte hade en aning om .....som rör till det mer..;)

1 kommentar:

  1. Javisstja! Tack för påminnelsen. Nu behöver jag inte deppa över att det blir mörkt ute i trädgården. In och fortsätta med forskningen bara!Har de tingsprotokollen också tro?

    SvaraRadera