19 november 2011

sjukt nöjd....

igentligen ska man ha en hemlig blogg.........ialla fall för släkt o vänner:P...


Sitter o pular o knåpar i hop lite julklappar..men kan ju inte visa nått för då blir det ju spoil för några som jag vet glor in här...får fota o lägga upp efter jul går ju men inte så kul..för är man nöjd är det ju kul o visa vad man gjort=))


men tjiii får ni för så bra som jag faktiskt mår nu har jag inte mått på 2 höstar....kanske blir det en ordentlig jul med...slippa vara sjuk som jag ju vart sista 2 jularna...först en begynnande blodförgiftning:/ året efter en fruktansvärd sjuklig trötthet (jag skyllde på höst.... mörker...sviter efter blodförgiftningen men som visade sig ett halvår senare vara diabetes:((


..pengar är det ju inte gott om som vanligt med kunna skämma bort några nära med hemma pysslade saker är länge sen....hoppas bara de blir glada, och uppskattar ........


nepp tillbaks till garnet allt jag säger......
jo just köpte skäggigt garn i dag;)


tjillevippen

1 kommentar:

  1. Skäggigt garn haha, försöker vara tillbaka i blogandet igen haft lite mycket så jag har inte orkat

    SvaraRadera