08 november 2011

smyckena på plats

var tvungen att ta av mig ringar o örhängen...för en magnet röntgen...
hoppas man får ett snabbt resultat o besked om ev åtgärd så kanske man kan bli som folk igen...man kan ju i alla fall önska;)
det var i alla fall ett äventyr tur man inte har cellskräck för trångt var det men ljust....o bullrigt både öronproppar och kåpor med musik i så mullrade o bullrade det ordentligt. 
men jag överlevde ju=) vicken tur;) och alla "juveler" är på plats....ringarna och lite öronskrammel måste man ju ha...känner sig bra naken utan;)


så nu kan jag fortsätta med julklapps virkningarna....vicket ord;)....
tjillevippen

2 kommentarer:

  1. Magnetröntgen, hoppas det gick bra och inte är något allvarligt!?
    Ja visst är man naken utan smycke!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja fy den där magnet röntgen låter en hel del, gjorde ju en när jag låg inne o jag fick panik första gången men sen gick det ju vägen ska snart in o göra en ny fy bubblan dont like

    SvaraRadera