08 december 2011

för 16 år sen

Precis för 16 år sen var vi på vårt största äventyr!!
Vi satt på arlanda och väntade...så runt 16 knackade det på dörren till VIP rummet där vi satt, supernervösa;)
där utanför satt vår som i en lite sulky som eskorten fixat för att spara lite på ryggen=)
men så liten han var.....så ljuvlig ja om små pojkar får man säga så i dag skulle man antagligen mötas av ett fnyyys!
 Den nyblivna pappan får sin första kram!!... på Arlanda 19951208 kl 16...ungefär;)
Tyvärr var vi lite uppspelta när han kröp upp i min famn o missade det;)

Jag o sonen sitter o väntar på tomten..... vi hade vart föräldrar knappt 14 dagar


Vi hade väntat 12 år på att få ett barn..... lika många missfall....vi har genom de åren fått höra att det skulle ordna sig.....vi var unga.....en dålig  tröst. vi fick höra att vi har lyckats med nått ni inte gjort...strax efter missfall 3 blev väninnan gravid...hon sa då att hon lyckats med nått vi inte ahde lyckats med?!.....sjukt!.. när vi äntligen fick råd att adoptera fick vi höra att men skaffa ett riktigt barn istället!!!! hur sjuk i skallen får man bli??.....Lovar Sonen eller i dag sönerna är hur riktiga som helst!!


Nu ska vi mumsa lite god mat...wok vad passar bättre;) och lite extra mys till fikat=))


tjillevippen!

3 kommentarer:

  1. 12 år är en lång väntan men nog tycker jag att både han och hans bror är "riktiga barn". hemskt egentligen hur folk uttalar sig.
    jag förstår hur lyckliga ni måste ha varit efter den där första kramen, finns ingen härligare känsla än att få möta sitt barn för första gången oavsett om det är på bb eller på arlanda.
    kram från frissan Linda

    SvaraRadera
  2. Åhh jag blev alldeles tårögd ♥ Undebart ♥ Ni är fina föräldrar du och Arne ♥
    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Fy vad klumpigt folk kan uttala sig... Barnen är väl riktiga oavsett. Jobbigt måste det varit att vänta så många år och gå igenom så många missfall.

    Jag kan inte föreställa mig er lycka!

    SvaraRadera