16 december 2011

Fredag....

härligt redan fredag o man kan se fram emot en helg igen....eller lite sovmorgon i alla fall.... gubben jobbar natt så nått mer än lite slappa blir det inte....
på Söndag tänds sista ljuset....
På söndag är det 4 advent!! jisses vad fort advents tiden gått..... lite tråkigt att den fjärde advent ligger så långt från Julafton och i år blir det en kort jul för de som jobbar dag..... Bäst är det när julafton är tisdag=) då är måndagen en klämdag o fredan OM man nu har en snäll arbetsgivare förstås OCH att man inte jobbar skift då faller alla ev lediga dagar..... i år jobbar gubben förmiddag julafton o juldag..eftermiddag annandagen....men Nyår är ledig o det är ju en helg vi firar inte så där super häftigt...... en lungn slö dag med familj framför tv´s brukar det bli..... o sista åren har jag ju dessutom vart sjuk så då kommer ett firande o fest lååååångt ner på listan....
tjillivippen!

1 kommentar:

  1. Ja, tänk att det är julafton nästa vecka... hur gick det till liksom?? Och var är min julkänsla?? hmmm... Jag har tur i år så jag jobbar natt till lillejul och sen annandagen. Däremella är jag ledig, så det är skönt.
    Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera