04 december 2011

Julstök.....

Julstökar på hög nivå...eller nått*hihihihih* har alltid gillat julen så här innan jul...snabbt efter Nyår ska allt bort. fyller år ibörjan på januari innan trettondag knut som igentligen Julen ska dansa ut men Här dansar den ut på Nyårsdagen i regel=)




 Busiga tomtar.....
Har i alla fall julstökat nu nästan en vecka...... Havrekexen är bakade 1 satsen blev lite hård i degen fick kämpa för att kavla o ta ut format inte blev de så många heller...tänkte med en den extra platsen jag för en gångs skulle har med en extra frys ska jag göra en sats till.... o den gjorde jag i går *blev sjukt nöjd* nu har vi mumsiga kex till hela julhelgen o inte behöver vi spara på dem heller*jippi*


                                       Långpanne SilviaEjrisKaka=)


gjorde en långpanne kaka när jag ändå var på G....
En silviakaka i botten men knäckig glasyr...sjukt god!!
ska se om jag får till det en gång till om ett tag då kommer recept på den..


Julgranen käddes oxå i går..... Vi var iväg o köpte en något mindre gran blev sååååå fin.
Alla juldukar är på och nu på förmiddagen åkte tomtarna fram....
♫♪Nu är det Jul i vårt hus ♫♪*trallalala tralla lalla laalaa*♫♪♪♫....


Nu är det bara!! rullrån.....o mat!! som ska fixas sen kan det blir JUL


tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Jag gillar julen med, men den ska bort 1 Januari helst :) Nytt år nya utmaning... :)

    SvaraRadera