21 december 2011

Julstökar....

fick strula innan jag hittade några av mina favoritlänkar..har fler men några blev nya=)


I dag har jag bott i köket!!
det har blivit mat o godis nu ska bara sillen fixas sen blir det kväll=)


har gjort julgodis
Marmelad! första satsen blev skit!! kokade om den med gelatin *ingebra!*
kokade en sats till men nu med annat recept o röd melanin *tjohoo* skapligt det tar sig kokade en sats till o NU blev det kalas!!! o supergoda
Nu tror jag godiset är klart kanske blir det nått mer i morgon...har rostade nötter det skulle man kunna göra nått gott av=)
 Knäcken kokas....

Ischokladen vilar...




Fötterna är kokade*ingen jul utan tassar*
revbenen kokade o ska glaseras på Julafton.
julgodis blev det...Ischoklad.trillingnöt,Marmelad,Marknads fudge, Mozartkulor,mandelmassemozartrullar=) och knäck!
I morgon ska det städas o torkas golv o  tvättas någon maskin..... sen ska jag vila.. o sticka ett varv eller två=)
tjillevippen...

4 kommentarer: