21 januari 2012

ödmjukhet....

var finns ödmjukheten och att kunna säga förlåt i socialdemokratin??
Juholt har avgått.....ganska väntat en längre period...
hade han klarat sig bättre och längre om han sagt förlåt jag har gjort och klivit fel när första klaver trampet kom någon vecka efter han tillträtt som ordförande?


Att buffla på som som parti funkar inte längre folket har tröttnat! 
Vi såg Persson buffla på men av någon anledning var det som att hälla vatten på en gås när det gäller den mannen....


Juholt hade kunna säga förlåt ...det var dumt gjort och sen kanske kunna gå vidare inte att stå o säga jag har vu s förtroende hur det än sett ut!?!......
ehhh HALLÅ VU är en liiiiiiiiiiiten klick av männsikor väljarna en STOR klick! kanske skulle lyssnat mer på vad som säga på gator o torg än inne på parti expeditioner......


Ser samma bufflighet i lilla kommunen....att vara ordförande är makt...fint som fan men att lyssna på väljarna är inte ett dugg intressant .....
makt intriger...som värsta Holywood serien....


Kanske finns i andra partier med men det bryr jag mig inte om för jag bryr mig om mitt parti...jag vill känna att här hör jag hemma igen till 100% .....


Ny partiledare....en som kan samla partirösterna ta tillbaka de som är förlorade kunna säga förlåt och lägger buffeln i  garderoben.....den garderob som måste vara rensad av allt skit som en rubrikkåt och  rotande journalist ev kan hitta...


gå ut med en politik där ensam är inte stark utan vi tillsammans kan göra något bra!


tjillevippen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar