11 mars 2012

Söndag igen...

bara att konstatera att dagarna går för fort....nyss var det ju fredags kväll man såg fram emot en ledig helg med sovmornar...så här på slut tampen av helgen kan jag bara säga att några sovmornar till inte hade varit helt galet=))


Det är vårkänning ute även om vinden är kall:/ men det blir väl bättre antar jag. Har en småstressad vecka..... både ett besök på VCT o diabetes sköterskan o besök hos ortopeden på Lasarettet. Hoppas så jag kommer bli bättre i min arm känns som man fastnat i ett ekorrhjul.....behöver röra på mig men får ont då rör man sig mindre....man rör sig mindre får säkert ont av det med*fyfanken* Benen svullnar ..kan vara värkmedecinen ska kolla det med ortopeden för är det så att alvedon gör detta ja då vill jag ha någe annat...hur man än gör så är rumpan där bak.....


ha det gott....
tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar