20 maj 2012

Valpgos

Underbar dag i dag=)..först städade ajg hemmet sen gick turen till bästaste Tina o fick en mumsig lunch men mest av allt en himla massa (timmar) kärring prat. helt underbart att ha nån att lasta av sig lite problem på som lyssnar o hoppas hon känner lika för det är liksom det man behöver ibland... o så var det ju lite extra bonus just nu då det finns 4 valpar att gosa med=)..Tova undrade vad det var jag luktade när jag kom hem*fniss* jäklar hon gick igenom mig från topp till tå.
 Hejdu...lyft upp mig va??

 gisses hallå vad händer?

alltså jag e bara sååå söt eller?

Min dag! hoppas du hade en bra dag med=)

tjillevipp

1 kommentar:

  1. Tack själv för en mysig "tant" stund, behövs verkligen ibland. Att prata av sig är aldrig fel.
    Ps! Underbara bilder på underbara valpisar=)) Kram

    SvaraRadera