27 juni 2012

Dofter...

säga vad man vill om regnet men som det blommar nu vetetusan om jag sett förut!

PÅ hundpromenaden i förmidags så njöt jag verkligen av underbar doft..

Vildrosorna/vresrosen blommar som bara den o doften föra fyllde min näsa....hade ingen kamera med så jag fick ta turen när gubben kommit hem....

 Tyvärr hade många av kronbladen hunnit ramla av på eftermiddagen:( men lite skönhet finns ju även i dessa.....


Åh när jag står där men macro objektivet kommer en fågel....en rödstjärt! de häckar runt om oss minst en holk vet vi om men ack så skygga....nu är jag nöjd fick 2 chanser ...den ena bilden blir underexp o denna lite över man man ser att det är mer än en suddig blopp=))

o ja mina brillor är beställda=)) men får vänta:(( det lev två par....ett par progresiva till vardags o ett par läs!! så nu är jag tant på riktigt:P...skule kanske tagit sån där 50 tals modell ala kattögon;)

thats it....for nu;)

tjillevipp


2 kommentarer:

  1. det hade säkert kunna vara en hit o se dig i de glajjorna.

    SvaraRadera
  2. Här med... allt blommar och snart är det slut... kan det inte blomma hela sommaren... Är ju så vackert!

    SvaraRadera