18 november 2012

Snart måndag.....igen....

hej hopp då var det strax måndag...igen.
Den här veckan har jag massor att göra så jag hoppas allt som kan störa är med mig;)
Har liksom inte tid att vara sjuk på nått vis inte ett uns av värk (vilket inte kommer ske men man kan väl önska?)
vad ska då hända?
Baka;) det ska göras
*havrekex Ett måste till jul
*Rullrån oxå ett måste
*saffranbulla nästan ett måste det med;)
Kanske en sladda oxå det visar sig men gött är det;)
o så ska gubbarna baka pepparkakor till helgen. Förra året blev en massa kvar så i år blir det en mindre sats av den degen. Men det doftar Jul o papparkakor så det måste man ju ha o en kaka med ädelost på är ju bara MUMS!

Nu ska det mysas den sista stunden av söndagen som är kvar o hoppas veckan oxå ger med besked till de som behöver det...å så har ajg grejat en mumsig överaskningsom gubben ska få en bit av när han kommer hem i kväll;)

tjillevipp

3 kommentarer:

  1. Jag tänkte en sak, om jag hyr dig till att göra havrekex o rullrån :) så slipper jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. jo tack=) har lovat mor att fixa rullrån med de brända fingrarna som följer med så får nog det räcka=))

    SvaraRadera
  3. Ja det är lungt, jag får försöka lära mig :)

    SvaraRadera