27 december 2012

inte många dagar kvar....

Nu är det inte så många timmar kvar innan vi har ett nytt år här.

Det gamla gav mest gett oro, ångest och en usel sommar med tanke på vädret;) 

Hoppas innerligt att det nya blir lugnt.....vi går i alla fall in hårt i det med ett 100 års kalas!! hahahahah  återkommer om det om någon vecka eller två.

Bild från nätet

Julen har varit lugn o mycket vila även om jag fick fara en del på Julafton så fick jag tid att pusta. Mitt socker har farit upp o ner. blir trött när det är högt och orolig när det är lågt skitjobbigt!
Men vet ju att det är så o kommer vara så..... i oroliga tiden blir det jobbigast*pust* Tur jag kan landa här hemma i alla fall..... 

Måste fundera på lite god mat till Nyårsafton....lite mer än en kokt korv vill jag nog ha=)
Det blir en lugn kväll hemma så Tova få det lugna hon vill ha OM det skulle börja smälla. även om jag hatar de rackarna...så gillar jag ju fotografera med :/ Hoppas att vädret är med med klart o att de smäller av på håll......

Tänder ett ljus för min farbror Jean där uppe bland molnen för i dag är det hans  83 födelsedag *hipp hurra på dig i dag* 

Tjillevipp o 
GOD FORTSÄTTNING 
på er alla!!


2 kommentarer:

  1. Ja se vad snabbt ett år går o speciellt om det händer en massa som det gjort hos er

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo..fick "fara" lite på julafton vi med...inte min favoritsysselsättning på julafton direkt..men det blev ju trevligt till sist iallafall.

    Ett år går snabbt..snart inleder vi ett nytt...gott nytt år på dig :)

    SvaraRadera