05 januari 2013

Trettondags afton

Då var det helg igen.....men det ska bli ganska skönt att komma i vardagen igen men kommer sakna sovmornarna o de lata sköna mys dagarna som det ändå vart.
Hoppas på en mild vårvinter så det inte kommer mer snö kanske kan man ta mer vettiga promenader utan att halka o i sköna gympa skor....vinter skorna gör att man inte fryser men de är värdelösa att gå vettigt i tycker jag.

**önskar mig lite fina blommor**

Nu gå vi in i en vecka det kommer hända en del...det kommer ätas tårta....faras på sjukhuset med Mor förbereda en liten sammankomst för att fira nån som fyller 100....eller var det 2x50 ?

Några inbjudna har tackat nej de av begripliga skäl..en har inte sagt till mig att de inte kommer utan till en 3 part?!! åh ändå står det OSA...hallå!! till MIG eller Gubben... inte till någon annan..o man svarar i god tid!... hur svårt kan det va!!
Så jävla lessen men men....... *note to my self* komihåg o gör samma! typ

jaja livet går vidare även om det finns en del skitstövlar som virvlar runt i det med.....

tjillevipp


1 kommentar:

  1. Jag önskar verkligen vi hade kunnat komma, men som sagt tyvärr!
    Men ska tänka på er när ni festar och ta ett glas och skåla för 50x2 :) Kram till er båda

    SvaraRadera