14 februari 2013

Fingerkrok.....

Som jag berättat o visat bild på mina lillfingrar en släkt "åkomma" o jag efterlyste om någon hade det. O visst ett napp fick jag i juni o såg det !!! först i går:(

ska bli intressant o se om vi är släkt ... lovade att forska bakåt någon generation om jag bara kan få starten..dvs att den personen har ett födelseår i början av 1900 talet så är det ganska lätt att bara söka bakåt..o vem vet förhoppningsvis behöver jag inte gräva så länge=) .....vore ju kul o se om fler i släkten vi borde ju var några stycken.... det visar sig ju.....

Annars jodåsåatt..Felix hemma o lite risig i magen.... tur han är hemma med andra ord för de skulle haft bad i dag :/ det bästa han vet men inte om man är dålig i magen....
Mamma ligger på sjukhuset igen...sen några dagar de har tömt vätska i magen i går kväll var de uppe i 12 liter!!!! Inte konstigt om man mår skrutt då!
tyvärr gör ju cancern att det kommer behövas fler tömningar:(
Jäkla skit sjukdom!!


Tummen till de som skulle kunna hälsa på men skiter i henne på ren svenska! 
En vacker dag o den är inte långt bort är hon borta. 
Beklaga dig då inte! 
Synd att de i blodsbandet är  sådana egoister!

så då var det sagt!

Nu ska jag fortsätta plocka, Dammsuga o hänga tvätt...
tjipp

1 kommentar:

  1. Vi tänker på er alla o håller tummarna för att de ska gå vägen

    SvaraRadera