11 mars 2013

Suck....

när jag fick min Nikon D80...det var hösten 2006 då gick jag med i Nikonforum på nätet för att få tips o framför allt inhämta massor med trevlig insperation. Då fick jag syn på en tjej med trevlig blogg. Hon hade vart på Island med sin gubbe och hennes blogg var fylld av foton men oxå några ord om spelet the sims=).

För några år sen skrev hon i sin blogg om att hon fått en hemsk diagnos..... cancer... Det började hos henne som äggstock eller livmoder cancer kommer inte ihåg vilket. Tyvärr spred sig cancern till hennes mage hon fick svårt att äta som tillslut gjorde det omöjligt att svälja en tugga mat.

Under lång tid kunde vi som läste henne blogg följa hennes kamp....mot slutet allt längre mellan inläggen o så nu i veckan kom beskedet att Sonja var borta.

Jag kände henne inte mer än genom vackra foton men verkligen hatar den här sjukdomen..... den har drabbat så många runt mig.....Sonjas blogg finns kvar hon har underbara bilder men oxå många länkar värda att besöka....

Sov gott Sonja ......

titta in till Sonjas blogg....
http://sonjac.wordpress.com/

2 kommentarer:

  1. Jag hatar, hatar, hatar cancer... Bråkar också med denna otäcka sjukdom, men har hopp om att se många fler överleva med tiden då forskningen ständigt gör framsteg. Ledsen att höra om Sonja. :(

    SvaraRadera
  2. ja det är en hemsk sjukdom som drabbar så många

    SvaraRadera