06 juli 2013

saknar....

saknar lilla Mor.....
hon som skulle lära mig sticka hål =) nu får det väl bli nått stegförsteg i nån bok eller nått om jag fattar.....
har inte tagit tag i stickorna sen dagen i Mars.... har ju en mössa på G men efter den måste jag ta mig i kragen o läsa lite av problemen jag har med stickningen..har ju löst det där att sticka på 4 stickor=)... hål...Icord finns nått som heter=)...mönster..alltstå se till att byta garn färg men inte få hål som INTE sak vara där*hahahaha jag vet ett omslag bakom men jag har tappat sugen o gett upp det blir mitt höst o vinter projekt...

Annars..tvättar..hänger tvätt hoppas på SOL o torkväder......plockar ......ryggen värker som f*n....NEDRÄKNING till semester=) har en pulled Pork i ugnen....
ja en vanlig lördag...nästan=)

o snart mycket snart ser clematisen ut så här=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar