07 augusti 2013

kolla andra bloggar....

när jag är inne på en blogg hamnar jag ofta på en eller flera andra bloggar ..genom den första bloggen..... gör ni så? eller tittar ni på blogg ett o skiter i resten;)?

Surfar ofta lite mållöst hamnar där jag hamnar men sista tiden har det vart om familjer i husvagn=)... blir så sjukt sjuk ;) vill osså ha en hus på släp..... vi får väl se om det går att fixa lite andra saker som måste fixas innan ......

surfar gärna i hand arbets bloggar.... dregglar över vad människor kan få till ....
har ju gjort tröjor till barn men inget större..... nu ska jag ge mig på en sjal modell mysgos stor =)...hoppas jag.... men projektet kommer oxå vara om jag kan hålla tyngre arbeten med mina axlar.

Har en i min blogglista som är spännande..... Mysmasken...hon o maken köpte husvagn i USA hon födde barn i vagnen o de skulle se hela landet var tänkt tyvärr råkade de ut för en storm som välte deras liv uppOner .... nu är de i Florida o letar hus men allt vad det innebär.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar