27 januari 2014

Nu är snart Januari slut...

tiden rusar fram. o Filleman har fyllt år. Vi är tre i januari så det blir en massa tårta , alla får olika sorter som gillar av födelsedagsbarnet =)

Jag har gräddtårta med färsk frukt/bär
Gubben fick vanlij paj tårta (mycket god)
o filleman en marsipantårta. med färska bär för att bli mer fräsch att äta en de köpta prinsesstårtorna som är så söta...(tycker inte om)


Kolla in minen!! tillägas bör att han inte gillar öppna paket! man måste pilla med han o få han på traven men efter en del puchande så gräver han sig fram=)
Vi funderar på att göra små paket under året...lördagsgodisen..ett par strumpor...för att han ska öva sig öppna =)


Har ett så många söta tårtor man använder sugerpaste !! fyller med sött sött..även om de är skitsnygga så vill jag inte ens smaka på dem...o frågan är ju om jag ens kan!? kan ju lika gärna sätta i mig en socker påse.....

1 kommentar:

  1. Äter ju inte så mycket tårta under året, brukar stå över det på "kalajs".
    Håller mig till kakfaten jag ;)
    Men gott är det ju nån gång ibland.

    Ha de gott nu :)

    SvaraRadera