12 februari 2014

snart sport lov...

fast mer sport än på tv blir det nog inte här...... en eller några promenader förstås o jag har ju min lilla rövhärdare (motionscykel)med;) som nu har blivit bättre i tramp o flås=) dax o utöka med nån minut kanske ;)

Räknar kalorier sen några veckor. portionerna har blivit mindre men allt nyttigt är ju lite dyrare. har iof levt med dyrare varor sen diabetes diagnosen för bröd som mättat min kropp förr går ju helbort nästan förutom några skivor hårt bröd o någon grövre skiva till soppa.
o jag har gått ner =) kan inte säga hur mycket för var utan våg men var nog tyngre än jag trött....o vikten går så sakta så sakta ner :( frustrerande sakta! men det är ju diabetesens fel eller rättare sagt insulinet. tänker ta det med läkaren det finns ju massa olika sorter...någon måste ju va bättre än det jag har=)


Sportlov ja...sovmornar...tjosan stora sonen ska börja praktik o kommer börja jobba vid halv sju o sju några mornar.... o som vi bort måste ajg upp o ta Felix som inte kommer förstå varför han får ligga kvar kissnödig o så...som om jag inte var trött innan..... gubben blir ledig nästan hela veckan han ska avsluta sin skiftcykel först ...o sporten blir på tv. Fille älskar kolla på skidor....ja han gillar nästan all sport på tv det är så en annan längtar till kvällen o man får byta kanal :D.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar