12 mars 2014

Mitt i veckan....

mina tankar far runt extra den här veckan.....

Ett år sen sen Lilla Mor gick bort..... 

Vad ska det bli av Sonen? Hans yrkesval fungerar ju inte...

det uppå hur man mår*fifanken....

får intala mig att de finns de som mår så jäkla mycket sämre pallra mig ut o 

fylla bilen med sopor för en eller två rundor o tömma garaget...
måste göra blir tokig på att bara veta hur rörigt det är där....
behöver röja för min egen skull ...även om soffan blir min vän sen...

Jag tror jag fått ordning på kameran=)) tjohoo jag vet ialla fall var man ska söka o föröka rätta till felet men behöver fota lite ute för att se om focus hamnar rätt nu. 
Förhoppningsvis ger det lite energi att fota lite om kameran är på topp :) Älskar följa vår o sommar med blommor o alla kryp som tittar fram 
Men om skärpan är nån annanstans + min Oork då blir det pannkaka av allt....

 Snart kommer dom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar