28 mars 2015

Snart Påsk....

en vecka kvar så är det påskafton...
Vi firar sparsamt i år bland alla våra lådor ;)
Längtar redigt att få bort alla lådor o kartonger. få städa utan att allt är i vägen.
köket är inte packat än för vi måste ju leva med=)...o plats för fler lådor just nu är inte så lätt att finna*hm
herregud hur ska jag kunna hålla mig kvar på käppen 
med den här ryggen på torsdag?


Tyvärr fick ryggen min en kyss o small till så jag har vart handikappad i packningsfrågan:(
jäkla skitrygg man har. I dag är det något bättre män så fort jag gör nått ryggen inte gillar krampar det o gör ont att tårarna kommer*suck

Filleman är snorig o hostig blir tokig snart på att det inte ger sig....

Påsklov är om en vecka...lite synd att det inte är i veckan för vill inte gärna skicka fillen till skolan så snorig han är nu:/....O läkartid akut på VCT är inte lätt o få....akutsjuk får man inte bli numer*inte klokt*
Är väl bara avakta o se......

2 kommentarer:

  1. Hej tråkigt med Ryggen o du vet att det bara är o höra av sig jag hjälper gärna till med sånt jag kan :) är ju inte som förr men lite nytta kanske jag kan göra :)

    SvaraRadera
  2. Trist med ryggen där...den behövs ju så väl:(

    Fyra dagar här sen är det påsk...ska bli skönt med några dagar på soffan med nåt gott att tugga på ;)

    Ha så gott nu.

    SvaraRadera