05 mars 2015

Virus o bacilusker...

Fille blev sjuk förra Torsdagen hämtade han från skolan klarade bilresan hem men så ...kom frukosten upp...misstänkte magsjuka....
Han fick en yougurt till lunch men den kom med upp..... kände på han kokhet o tog tempen 39,4 grader *huu*
Han fick febernedsättande o lite vatten i små klunkar..... på kvällen kom hosta....


Feber Hosta säkert lite ont i kroppen såg ut s när han gick och huvudvärk synt på hans ögon.....
I måndags var det dax för mig..... hostan kom först...
en elak rivig rethosta som sliter i kroppen...men alltså jag har inte tid med sånt här ska ju packa ju =)....
Jag har inte så hög feber men frossar en del MEN det gör jag ju jämt på sätt o vis till hör en av sjukdomsbilderna men inte nästäppa o hosta.....

Helt slut...... Jo var hos läkaren i fredags....mitt blodvärde ligger så lågt att jag måste ta en dunder kur med järntillskott.......Jag som legat så bra i blodet....hm sist hade jag 138.... nu ingen aning för den infon försvann nånstans i de andra provsvaren.... får väl ta det på telefon när jag tagit dunderkuren då ska nya prover tas....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar