15 juni 2015

Ledighet....

eller ja mina dagar är väl som vanligt men skickar över lite mer göra på gubbarna;) men bara det o slippa taxin på morgonen *himla skönt o dra sig i sängen att tag=)

men värmen?? hallå var är duuu

Vi köpte en pool till Filleman i dag men aldrig i livet att jag fyller den förren det är sommar tempratur ute!...10 grader i natt...jo jag tackar:(

I morgon ska grabbarna grus till tandläkaren.... storebror klarar väl av det men lille bror hahhaha här får man vara glad om han öppnar munnen ;)....aldrig som när tandläkaren/tandhygenisten ska titta är munnen ack så liten.....

Köpt o glott på några filmer i det kalla vädret....mysigt det med.
I dag såg vi Björnen Paddington den var så rolig mentyvärr fick vi en dubbad version*hm* vill ha englelska o svensk text men men nu ahr vi sett den o den gillades;) 5 av 5*


Micke o Veronica såg vi i går...bra men blir förbannad på killar som beter sig som svin när de är fulla....slutet helt ok så det får väl gå.....4 av 5 *

var nån film tilll...eh...hm....så bra var den kommer inte ens ihåg namnet...Jo... Exodus tror jag det var om utåget ur egypten....bra specialeffekter men nja i handlingen kunde gjorts lite bättre eller nått...4 av 5*

2 kommentarer:

  1. skaffa netflix 89 kronor i månaden fins hur mycket som helst där :)

    SvaraRadera
  2. Paddington såg man ju som liten...ska se denna nån gång har jag beslutat...fast frugan tycker jag ska lägga mig och vila lite så det går över ;)

    Hur som helst..glad midsommar på dig.

    SvaraRadera