28 juli 2015

Sorgligt

Att livet kan göra stora vändningar jo det vet vi både till det glada men oxå sorgliga o ledsamma hållet.....

I vintras hittade jag kusiner till min pappa var så glad en bodde inte så långt från mig. Våren flytt o försommar har inte vart på min sida i måendet*suck* men vadå man hinner ju...
Saknade personens små uppdateringar på fb men tänkte inte mer på det för semester kan ju vara att man faktiskt väljer bort fb....
Men i går såg var vi o köpte lite Kina mat efter Soffbygget o var så slut o hade så ont...satt jag i bilen o namnet glimmade förbi.....läste o människor skrev om saknad....men herregud vad har hänt.....hem ...äta sen föröka få tag i någon som kunde förklara....
Bilderna är närt lånade för de passade så bra i min sinnesstämning

Dottern tack E♥ gav mig svar...... 
tyvärr var de så Sorgliga o tråkiga 
Vi som skulle träffas 
kan nu inte göra det 
pga av en fruktansvärd händelse.

Känner så med hennes barn o familj
 trots att jag inte känner dem för vi han ju inte lära känna varandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar