18 augusti 2015

längtar

om en vecka kommer nya sängen....kan säga att jag längtar....
det är 16 år sen sist o då billiga jysk sängar men det är nog några år sen de gav upp för att kallas sköna sängar;) sist vi köpte sa vi att 80 breda skulle räcka jo det har det väl gjort men samtidigt saknar jag de där 10 cm extra när man snurrar..... o snurrar ja det är jag bra på *jisses*


sen är det vitrinskåp o bokhyllor som står på önskelistan...vi får väl se när det blir av....

Annars ja nu samlar jag kraft o ork till släktfoskningsdagarna som kommer vara i Nyköping om två veckor.... fre sönd fyllda med foskning.....hoppas verkligen ajg klarar alla dagar men vet att ajg antagligen kraschar efter så många dagar att koncentration....men JO det är värt det....

Har bokat upp en dag i slutet på oktober för lite godmat o goavänner som flytt tack hinner inte innan tror inte någon av dem är intresserade av surstömming?? K o M eller är ni? hahahah de flyr jag vet...
Men en kväll med lite mys sen om jag krachar så har jag ju några veckor till Jul*heheh

krachen består i feber...huvudvärk o kroppsligtrötthet som är något utöver det man kan förklara o tröttheten i skallen är fruktansvärd inte något jag ens önskar min fiende....

Jag har tur att mina nära begriper o ser att jag måste vila stunden Fille är i skolan...
o då när man mår skrutt är man tacksam att Fille är ett tyst barn som inte gapar o skriker.......

Synd bara att medmänniskor tror man gömmer sig..
.för att man är slö eller lat....
då bränner tårarna innan för ögonlocken...


En begravning av Pappas Kusin som jag hittade men som förolyckades är med i krokarna .men där säger kroppen nej..jag har sänt en minnesgåva.... men kanske kanske får vi besök om de orkar så vi träffas över en kopp kaffe hopas verkligen det  men det får tiden utvisa om det blir så.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar