03 april 2016

så var det lovet avbockat...

Påsklovet är tillända*suck*
har vart ett skönt lov med mycket vila o mys film o musik allt i lagom dos.... Ja Fille skulle kunna digga musik 24/7 men lite vila i öronen måste man ha.... det ända jag kan klaga på är vädret!
kallt snöblandat..blåsigt...kallt sa jag det*brrr
längtar efter en så där 12-15 grader sol vindstilla OM det nu kan hända i Oxelösund ;)
sitta ute o njuta av en kopp kaffe....längtar....
inte riktigt dax än för den vita 
vårblomman Anemone nemorosa men snart så...

Gubben jobbar med hela veckan.... sommar däcken ska på bilen.... o garaget städas...lovar det behövs får inte in en dammtuss ens... som det ser ut nu....Finns o göra alltså....

Fick ny dna kusin  ....o så nära som tremänningsbarn... jag är tremänning med hennes mamma..Mina barn fyra männingar med henne...hänger ni mer?
men jätte kul ....visste inte att farfars syster hade barn barn barn o barnbarnsbarn ....
En resa uppåt känns mer o mer ett måste o säja hej till alla nya släktingar*hahah jäklar vad man får resa runt då ;)

nej trots Söndag måste jag städa o plocka lite i dag...o tvätta. I morgon skulle det kunna vara brunt vatten i ledningarna ...känns inte som en bra dag o tvätta då....
o ska till doktorn i morrn...får svar på prover o kolla lite saker....*hm*


1 kommentar:

  1. Det har varit en fantastisk påsk, dock ingen extra ledighet för mig, men Chris tjejer har varit nere :) Så mysigt!
    Kram Maya

    SvaraRadera