01 maj 2016

Välkommen Sköna Maj!

Äntligen lite vår i luften ♥ I går slet vi med att ta bort gamla vinbärsbuskar o ett läskigt stickigt krusbär ..... I dag har vi planterat nya vinbär men hoppar krusbären....funderar dock på ett ostickigt vinbärkrusbär eller om det var krusbärvinbär*hahahah ialla fall en korsning som ska se ut som stora svartvinbär men smaka krusbär...låter ialla fall ganska gott....
rabatten busarna här framme är numera borta o utbytta. 
en lastpalls krage är på så man får lite mej jord några cm ner är det bara berg :( 
Fotar när Jag är helt klar

Orken var slut efter slitet ute o så skulle gubben gå till sitt skift jobb ...jag vågar inte greja själv ute med med rygg risken att man blir helt stilla några dagar vill jag inte....så lite i taget. Jag står o pekar o gubbarna får gräva o slita ...ganska bra mix om man få säga det =)

När långledigheten kommer...några mörka skift kvar ska altanen skuras med högtryckstvätt möblerna skuras av såpa o vatten♥... o dynor på sitt möbeln o duk på bordet...Då kan man andas lite lugnare o sätta sig tillbaka o bara njuta ;)..

Måste köpa lite byggplast tänkte göra ett tomat växthus av en gammal lagerhylla....i huvudet o min tanke är det skitsnyggt o praktiskt hoppas det blir så även när det är klart*hahah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar