19 september 2016

tick tack

gisses vad tiden går undan! mitten av september o sommaren blev lång det är skapligt skönt ute i dag med men i morse 8 grader då kändes det höst i luften.
Alla årstider har sitt men att mysa under en filt o en massa tända ljus ...jo det är inte dumt!
även om vi vill ha lite svalt i huset fick jag sätta på värmen till badrummet...var så rått o fuktigt att handdukarna inte villa torka ordentligt så är det dax o få på värme där....

Fönstren är putsade på utsidan runt om huset*skönt* vardagsrummet gjordes i går men tyckte gardinerna saknade lite färg så nya beställdes på gardin rean på jotex*hahahha ..... tror lila blir najs i höst.... hoppas på det mot de vita möblerna o svarta soffan....

funderar om jag ska slänga mig över killarnas fönster nu i dag eller om kroppen behöver lite vila....
vill göra så mycket när man var risig i ryggen o inte kunna ett tag....

Plockade in de sista björnbären blev nästan en liter till...får se vad jag gör med dom har inte bestämt det...kanske blir det frysen för senare beslut :p

Väntar på en dator stor men den verkar de inte ens gjort än *morr* de har lovat o lovat men än har den inte dykt upp min rumpa vill sitta bättre när jag forskar..så är det bara :) ....

det var lite uppdadering från mig nu tänker jag ta tag i nått på min göra lista....kanske


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar