11 oktober 2016

Aoutschou! o Host host

här har familjen åkt på höstens första rediga förkylning*suck så pass att Fille är hemma från skolan o kurerar sig...

Jag gjorde en stor beställning på en Big shot en apparat som hjälper till o dör utstansningar till kortgörningen.... det är väl det jag gör mest nu mer..scrapping sidor ligger lite nere. Gjorde ett bebis album i våras men det verkar ta tid o komma till ägaren ...får väl skänka den till nån annan så småningom om det inte passar liksom...

tillbaka till big shotten...vilken underbar maskin.... har testat lite under dagen o vips så har man skrutit ut ett mönster (die) ska bli kul o göra Julkort med den här hjälpen....
o drömmer är ju att skaffa dies/mönster till lite olika sammanhang....födelsedagar..födda o så så man kan skicka lite kort o om nån vill köpa man vet ju aldrig...

det som ligger på är sk dies de blir utruckningar i papperet  ....så fint blir det.. o kul o kunna göra själv.
men omöjligt att göra nått med den här förkylningen...de små pappersbitarna flyger ju all världens väg när man nyser :(

Dyrt men en liten present ska man väl ha för att ha haft bloggen i 10 år!!
 OCH scrappat i 13 tror jag det blir kan va nått år till.....

I morgon kommer det sista till vardagsrummet från Ikea*härligt äntligen
2 cd hyllor så filmer o skivkrona får rätt plats o ed dörr....kom på att jag ville gömma undan lite i en av hyllorna=).... har även beställt en hurts på hjul...min flyttningsbara scrapphörna :) hoppas det funkar blir galen att flytta undan för den stunden man äter mat in i skåpet igen...nu kan man lägga undan det ialla fall för stunden =)

2 kommentarer:

  1. Ja du...julkort ska väl tillverkas här med...fast genom beställning hos Fuji ;)
    Vi har väl i princip lagt ner egentillverkning trots att det är kul...vi får väl se hur vi gör.

    Ha de bäst nu. :)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till tio bloggår! Kul med en Big Shot. Bra present tycker jag.

    SvaraRadera