30 december 2016

sista fredagen...

det är årets sista Fredag..... I dag skulle min pappa blivit 80! men han blev inte så gammal han gick bort för 20 år sen 60 år ung.... skit cancer!


Skulle vilja sitta o diskutera det jag vet om släkten i dag ..han hade en hel del fel kan man lätt säga....
tänk att vi åkte ut till Ytterlännäs gamla kyrka o satt o filosoferade men jag o han hade inte en aning om att en förfader hade predikat där...o gått till historien som en otrevlig gubbe.....

Att man med lite fantasi kan påstå att gamla kungar från medeltiden finns bland anorna....
men oxå frågor varför han inte höll sig till sanningen..... varför alkoholen var viktigare än barn o äktenskap så där 4 barn o 2 äktenskap senare.... Jo många frågor finns o som jag aldrig kommer få svar på....

Här går det i egen takt i dag är jag super trött. fick verkligen släpa mig ner för att inhandla mat för dagen morgon dagen o nyårsdagen... bland annat blidde hummer:p Älskar skaldjur så länge jag tål dem :P.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar