29 september 2017

Hallå Oktober!

ja då var September slut..eller en dag kvar... Sen Oktober.

Har vart en varm September med runt 15 grader inte så mycket sol kanske ( man vill ju ha mer av det ljusa) Men en härlig Månad på många sätt o vis......

Fick trots värmen ute sätta på lite värme i huset för att få bort det råa i badrummet....med resultat det blev varmt i hela huset.....

Jag har mina svett o frysperioder men när man svettas o nästan får panik känslor blir man lite galen... fryser jag kan jag lägga mig under fil o ta på mig tjocka tröjan ...svettas ju även om jag skulle gå naken... Hoppas på några grader svalare o att kroppen jämnar ut sig lite ....

Hoppas på en Oktober med färgsprakande träd..för bäst effekt lite kyligare nätter.... 
Sista åren har det bara sagt poff o bladen legat på marken från ena dan till den andra för det vart varmt länge.... 
Skulle vilja ha lite höst foton =)



2 kommentarer:

  1. Ja hösten kan vara vacker. Kanske skulle ta o damma av kameran :)

    SvaraRadera
  2. Här hos mig har september mest varit grå, mulen eller regnig. Men träden börjar skifta i vackra färger och ganska behaglig temperatur. Men vi hade en väldigt solig och torr sommar så regnet har verkligen behövts!

    SvaraRadera