05 oktober 2017

Höst...

Nu tror jag Hösten har kommit kanske inte temperatur mässigt riktigt än...
men luften har blivit svalare på några dagar riktigt skönt tycker jag =)
tom så jag får sätta på mig en tunn men lång-ärmad tröja inne riktigt skönt faktiskt...
I morse undrade jag vem det var som väsnades i sovrummet innan jag vaknade till o fattade att det var klockan*oops* hade lätt kunna sova en timme till....men det är skoldag för Fille så det var bara masa sig upp....

Beställde en byrå tänkt till gubben så kunde jag ta sekretären han hade men...när man inte mäter exakt när man beställer slutade det med att jag  fick ny byrå ..gubben fick ta min gamla o jag fick loss sekretären till ett hörn inne hos Fille där jag kan sitta i lugn o ro o skapa..utan att plocka bort det för att vi ska äta...så skönt... Bor underbart men ett rum till hade vart 100 .... mu är det inte så så då får man trolla lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar